מדוע אתם חייבים וילון זכוכית למרפסת שלכם

יש לכם בבית מרפסת מהממת ואתם רוצים ליהנות מהנוף היפה שמתשקף ממנה? אתם חייבים להכיר את השיטה החדשה של זכוכיות ההזזה למרפסת – סגירת וילון זכוכית למרפסת.

אם בעבר, בתנאי מזג אוויר קיצוני של קור וחורף אשר פוקד אותנו מדי כמה חודשים לא היינו יכולים לשהות במרפסת בעקבות חדירת הקור, בעזרת סגירת זכוכית וילון למרפסת, אנו סוף סוף נוכל לעשות את זה.

זכוכית הזזה למרפסת עם זכוכית הוילון עונה על שלל הצרכים שלנו ועוזרת לנו ליהנות מכל הפוטנציאל הטמון באותו החלל.

מה כל כך מיוחד בזכוכית וילון למרפסת?

ראשית, המראה שלה. זכוכית הוילון מאפוינת בזכוכית נהדרת עם מראה נקי ומהודר אשר נותן לנו תחושה נעימה וחמימה בתוך הבית. וילון הזכוכית מגיע על מסילה, אותה ניתן להזיז בקלות יתר וללא מאמץ רב. באמצעות זכוכית הוילון תוכלו לזכות באיכות חיים טובה יותר ללא תנאי מזג אוויר שיפריעו לנו.

הבית עבור כולנו הוא המבצר שלנו. היתרון העצום שיש בוילון הזכוכית או בויטרינה לסלון, הוא שאנו יכולים לשלוט בו ובכמות האור אשר יכולה להיכנס. בנוסף לכך, וילון הזכוכית מתאפיינת בתחזוקה קלה ונוחה למדי.

וילון הזכוכיות מעניק תחושה של יוקרה ויופי בבית, והוא יכול לתרום לעיצובו של הבית. יתרון נוסף, הוא הקלות שאפשר לנקות אותו, מעבר לכך, הוא מתאפיין באטימות למים.

וילון זכוכית למרפסת הוא פיתרון חדש ויעיל, אשר יעזור לכם לעבור את תקופות העונה הקשות בצורה קלילה. אנו בטוחים כי וילון זכוכית הוא הפיתרון היעיל ביותר בשבילכם זאת לאור תכונותיו ויתרונותיו.

איך לבחור וילון זכוכית?

במידה ואנו לא יודעים כיצד לבחור וילון זכוכית, אנו נוכל לפנות לאנשי המקצוע מתחום הזגגות אשר ישמחו לסייע לנו ולבחור את זו המתאימה ביותר עבורינו ועבור הצרכים שלנו. מומלץ מאוד לבוא עם שאלות מוכנות מראש ומידות לבעל המקצוע, כדי שיספק תשובות מדויקות.

מה מחירו של וילון הזכוכית?

 עלותו של וילון הזכוכית נע בין 1,500 שח למ"ר עד 1,650 שח למ"ר. כדי לדעת את המחיר המדויק צרו קשר עם אחד מאנשי המקצוע שלנו ואנו ניתן לכם הצעת מחיר ראשונית בהתאם לצורך שלכם.

אז אם יש לכם מרפסת שאתם רוצים לנצל אותה בכל עונות השנה. זה הזמן שלכם לרכוש את זכוכית הוילון, הטרנד החם ביותר שקיים בתחום פתרונות הצצלה.

חברת טופ גלאס מציעה מגוון רחב של וילונות זכוכית. אצלמו תוכלו למצוא צוות אמין ומקצועי שישרת אתכם באופן הטוב ביותר. אנו דוגלים בשירות ללא תחרות. אנו מומחים במגוון פתרונות הצללה לבית ואנו נשמח לסייע גם לכם!

עבודות ופרויקטים של סגירת מרפסת זכוכית הזזה מעוצבת

שימו לב! רוב מערכות הזכוכית לסגירת מרפסת אשר מצויית בישראל מגיעות ללא אפשרות לזכוכית שהיא טריפלקס מחוסמת
אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת! 

אנו מספקים 4 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם
Call Now Button