זכוכית הזזה לעסקים: כך תשדרגו את המשרד או המרפסת בבית שלכם

במידה ויש לכם עסק ומשרד משלכם, אתם תרצו שהוא ייראה מעוצב וייחודי. אחד השיקולים שלנו בעת בניית המשרד או שיפוצו, הוא ליצור מראה אשר יבלוט אל מול המשרדים האחרים ועם זכוכית הזזה לעסקים, זה אפשרי.

אנו בחברת טופ גלאס, יודעים שלמעשה, המשרד הוא כרטיס הביקור שלנו מפני הבאים למשרד והעובדים במשרד. אחד הפתרונות היעילים ביותר לנצל את שטח המשרד ולהינות מהנוף הנהדר המשתקף ממנו כלפי חוץ הוא ע"י התקנת זכוכית הזזה למשרד.

אם בעבר היינו בטוחים כי זכוכיות הזזה מתאימות לבית הפרטי בלבד, ניכר כי חל שינוי.

מעצבים רבים ואף אדריכלים אשר מוזמנים ע"י בעל העסק לתכנן את המשרד בטוב טעם, ממליצים על זכוכית הזזה, כדי לנצל באופן הטוב ביותר את השטח.

מדוע לבחור בזכוכית הזזה לעסקים?

אין ספק שזכוכית ההזה משרה לנו מראה אסתטי, חלק נעים ויוקרתי. באמצעות הזכוכית, אנו נוכל לחשוף לעיני הרבים את העסק שלנו.

כיום זכוכית הזזה מספקת חוצץ שבין דלת הכניסה לבין המשרד שלנו. זכוכית הזזה מאופיינת בתחזוקה קלה ונוח מאוד לשטוף ולנקות אותה בעזרת חומרי ניקוי במידת הצורך. בזכות יכולתיה הרבות ויתרונותיה, רבים מבעלי העסקים בוחרים להשתמש בה בחזיתות שונות בתוך המשרד שלהם. זכוכית הזזה מאפשרת לנו לקבל את האור מחוץ למשרד שלנו ובנוסף את שאר הלכלוך והאבק להשאיר אל מחוץ למשרד.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים זכוכית הזזה לעסקים?

לפני שאנו ניגשים לחנות ובוחרים את זכוכית ההזזה, חשוב מאוד להתייעץ עם המוכר לגבי כמה דברים: סוג הזכוכית, עובי הזכוכית ומחיר הזכוכית.

חשוב מאוד שזכוכיות מתקפלות למרפסת, יהיו מחוסמות ושיהיו בטיחותיות ברמה הגבוהה ביותר.

עובי הזכוכית עלול להשפיע ולהעיד על יציבות הזכוכית, החוזקה שלה והעמידות שלה.

עם מי להתייעץ בעת בחירת זכוכית הזזה לעסק?

רגע לפני שאנחנו מחליטים לרכוש זכוכית הזזה לעסק, אנו ממליצים בחום להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך מתחום הזגגות, אשר ייספק לנו את המידע לגבי זכוכית הזזה – ברשותו הידע, הוותק כדי להסביר לנו מה לבחור ומה יתאים ביותר עבור המשרד שלנו. כדי שזה יקרה, מומלץ מאוד להביא פרטים עבור חלל העסק ובמיוחד עבור האזור בו אנו מתכוונים להתקין את זכוכית ההזה.

כמה עולה זכוכית ההזזה?

עלות זכוכית ההזזה אינה קבועה והיא משתנה בהתאם לסוג הזכוכית ולעוביה.

כדי לדעת את המחיר המדויק של זכוכית ההזזה אותה אתם מעוניינים לרכוש מומלץ מאוד לגשת לאותה הרשת ולשאול את נציג המכירות אשר שיעניק לכם את השירות וימסור לכם את המחיר המדויק בהתאם למידות להם אתם זקוקים ולסוג הזכוכית.

בטופ גלאס תוכלו למצוא מגוון רחב של זכוכיות הזזה לעסק. הצוות שלנו יישמח לסייע לכם בכל שאלה. אנו מספקים את הזכוכיות האיכותיות ביותר והבטוחות ביותר כדי שתקבלו זכוכית גם בעיצוב יוקרתי המוסיפה צבע וחיות למשרד וגם במחיר משתלם במיוחד.

עבודות ופרויקטים של סגירת מרפסת זכוכית הזזה מעוצבת

שימו לב! רוב מערכות הזכוכית לסגירת מרפסת אשר מצויית בישראל מגיעות ללא אפשרות לזכוכית שהיא טריפלקס מחוסמת
אצלנו תוכלו למצוא זכוכית טריפלקס מחוסמת! 

אנו מספקים 4 סוגי זכוכיות למערכות הזכוכית שלנו:

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם
Call Now Button